Transmisje na żywo w mediach społecznościowych są bardzo dobrym pomysłem, jeżeli chcemy dotrzeć do dużej grupy odbiorców.
Mogą być to osoby skupione wokół naszej strony, fanpage’a, grupy. Transmisja wideo może być także oddzielnym wydarzeniem, które zareklamujemy pośród szerokiej grupy użytkowników Facebooka. Warto pamiętać, że z transmisji może skorzystać każdy, kto posiada konto, dodatkowo Facebook oferuje bardzo ciekawe metody promocji, również skuteczne metody promocji płatnej.
Transmisje na żywo pozwalają oferować towary i budować markę
Transmisje obsługuje usługa Facebook Live, która pozwala również na interakcje z odbiorcami, w ten sposób tworzymy relacje, możemy skorzystać z różnych promocji, zarabiać na treściach, reklamować nasze usługi czy też towary. Bardzo ciekawą funkcjonalnością jest ankieta na żywo, którą możemy utworzyć przed transmisją i udostępnić widzom w dowolnym momencie. Pozwoli ona zebrać istotne dla nas dane, na temat zainteresowań klientów, czy też dotyczące samej transmisji. Możemy również umieszczać linki polecające, w ten sposób przekierujemy ruch użytkowników na stronę sprzedażową. Dodatkowo udostępniony jest również czat, osoby oglądające naszą transmisję mogą komentować na żywo, dostępna jest także moderacja, co może być bardzo przydatną funkcjonalnością.
Facebook Live to bardzo dobra platforma, która pozwala na zdobywanie obserwujących, zarabiania, reklamę. Funkcje na żywo zapewniają możliwość nawiązania bliskiej relacji, w ten sposób będziemy budować zaufanie do naszej marki, pozyskiwać klientów. Facebook to platforma międzynarodowa, dlatego nasze treści możemy publikować także w innych językach, zwiększać zasięg, docierając do coraz szerszych grup odbiorców. W przypadku transmisji na żywo bardzo ważne może być zaangażowanie oglądających, będzie to nie tylko wideo, ale także czat, który może być uzupełnieniem treści prezentowanych na żywo.
Facebook może być bardzo dobrym pomysłem na reklamę interaktywną, wideo może dotyczyć wyczerpujących informacji dotyczących towarów, usług. Dlatego wiele firm coraz częściej wybiera facebook transmisja na żywo jest darmowa, posiada wiele dodatkowych funkcjonalności, dzięki czemu jest to doskonałe narzędzie promocyjne.